مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ارتقا سطح آگاهی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس پاسخگوی نیاز جامعه دانشگاهی است 

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس باید در دو حوزه ایجابی و سلبی توانمندی خود را به روز و آن را ارتقا دهند تا بتوانند نیاز جامعه دانشگاهی در حوزه معارف دفاع مقدس بر طرف کنند.
کد خبر: ۶۶۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ - 10May 2024

ارتقا سطح آگاهی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس پاسخگوی نیاز جامعه دانشگاهی است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در آیین اختتامیه دومین دوره توانمندسازی اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت که امروز (جمعه) در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ارائه این درس از دو بعد سلبی و ایجابی برخوردار است.  

وی افزود: در بعد ایجابی ارزش‌ها و تجارب دفاع مقدس و افتخاراتی که در این حماسه خلق شد، بیان می‌شود. اما در بعد سلبی اساتید از انحراف، تحریف و غلو در قبال این حماسه جلوگیری می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ادامه داد: اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس باید در هر دو جنبه توانمندی خود را به روز و آن را ارتقا دهند تا بتوانند نیاز جامعه دانشگاهی در حوزه معارف دفاع مقدس بر طرف کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس باید با تکیه به جنبه‌های سلبی و ایجابی سوالات و ابهامات دانشجویان را در حوزه دفاع مقدس پاسخ دهند.

سردار یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره و تلاش مدیریت آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه این درس در مراکز آموزش عالی، شاهد اثرپذیری دانشجویان استان از این درس باشیم و این روند در بستر زمان تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگونه که در این دوره شاهد حضور پرشور اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس از سراسر استان بودیم امید است اساتید نیز ارائه این درس را با جدیت دنبال کنند تا شاهد به سرانجام رسیدن این برنامه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار